Blog

Utánkövető email sorozat

Utánkövető email sorozat

Te hány emailt küldesz ki a vásárlóidnak? Ha a többséghez tartozol, akkor nagy valószínűséggel csak rendelés megerősítő emaillel találkozik a vevőd. Nagyon sok webshop tulajdonos annyira el van foglalva az új ügyfelek becsábításával, hogy elfelejtkeznek foglalkozni a...

bővebben
Hogyan tervezd meg a profitod?

Hogyan tervezd meg a profitod?

Tervezés. Az egyik legfontosabb dolog, amit tehetsz a vállalkozásod sikeréért! Bár mindenki tisztában van azzal, hogy a pénzügyi terv kritikus fontosságú a hosszútávú sikerhez, mégis sokan mellőzik. Miért? Talán azért, mert unalmas és "megterhelő". Nem véletlen...

bővebben
Webshop árpszichológia

Webshop árpszichológia

Így jelenítsd meg az áraid, ha több bevételt akarsz! Rengeteg tényező határozza meg azt, hogy a látogatód végül rányom-e a „Rendelés” gombra és téged választ vagy odébb áll. Sok tényezőre nincs ráhatásod, viszont terelgetni tudod a leendő vásárlód ahhoz a bizonyos...

bővebben
Facebook hirdetés útmutató webshopoknak

Facebook hirdetés útmutató webshopoknak

Mi volt az utolsó Facebook hirdetés, ami meggyőzött, hogy vásárolj? Lehet, hogy nem is emlékszel rá. Viszont maga az érzés biztos, hogy megmaradt benned: megemelkedett a pulzusod, hirtelen izgatottá váltál és úgy érezted, hogy ez az ajánlat neked szól. A vásárlási...

bővebben
Ügyfélszolgálat: növekedés egyik motorja

Ügyfélszolgálat: növekedés egyik motorja

Sok webshop tulajdonos kötelező nyűgnek fogja fel az ügyfélszolgálat működtetését. Nem gondolnak bele abba, hogy egy jól felépített és megtervezett customer service ki tudja őket emelni a piacon és a növekedésük egyik alapját jelentheti. Az e-kereskedelem egyre inkább...

bővebben
Share This